torsdag 5 september 2013

Två för en

Varför är det så svårt att skriva? När jag var liten passade jag på varje vaken stund att klämma ut pretentiösa och patetiska rader tills pappret smulades sönder av skam. Nu är jag självisk och vill inte sälja 2 för 1. 

När jag skriver känns det alltid som en säljannons: 
Känner du dig lite trött på att tänka? Nu säljer jag mina tankar igen. Den här gången i sammanfattningar som får plats i fb-flödet. Jag nyttjar ett ofullständigt men komplext tankemönster för att i en banaliserad version plantera semi- intellektuell spamming i fb-flödet. På en söndag eller torsdag eftermiddag ja precis, eftersom min intellektualitet inte slutar tillsammans med arbetsdagen eller veckan. Därför kan du nu luta dig tillbaka så gör jag detta åt dig. 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar